Club Sportiv Moto Fly Ro – Aerodrom Comana / Parcare aeronave cu paza 24 ore

The making of …

As face o trecere in revista in ordine inversa …

Ieri s-au implinit 6 luni de cand l-am cunoscut pe Marian Cojocaru. Pe 13 iunie nu stiam ca vom fi parteneri de afaceri.

Ieri a luat nastere website-ul clubului - www.motoflyro.ro datorita lui Marius. Marius invata la acelasi liceu pe care l-am facut si eu, respectiv Tudor Vianu sau MF1, zis INFO.

Acum ar trebui sa vorbesc despre ce inseamna coincidentele, dar nu cred ca pot sa fac acest lucru, ha-ha!

Printr-o serie de coincidente se nasc de obicei lucrurile mari si vreau sa cred acest lucru in continuare !

Pe 12 noiembrie a prins viata si acest blog, inspirandu-ma de la prietenii care fac acest lucru. Aici ma gandesc la www.taberecusuflet.ro si evident la Radu Savin, sufletul acestei afaceri.

Printr-o alta coincidenta l-am cunoscut pe Radu, iar acum o saptamana am fost una dintre participantele la Bikefest, adica pe 7 noiembrie, cand am reprezentat cu 75% succes echipa de la Aerodrom.

Sambata trecuta, am discutat prima data despre Romanian Private Aeroclubs, grupul profesional de business pe care l-am creat . Am discutat cu Ionut Rites despre implicarea mai multor oameni in acest proiect. Ne dorim sa promovam in afara tarii locatiile de zbor private, pentru a-i sustine pe cei care au investit in asa ceva. Ar fi mai multe de zis aici….

De Helloween nu am facut nimic, era prea frig afara seara, dar am reusit sa punem bazele unui nou proiect, evident distractie la maxim – nu dau detalii, ca ideile se imprumuta.

Pe 1 noiembrie a fost o piatra de incercare pentru noi. Dupa 1 luna de tras tare la refacerea cladirii de pe aerodrom, inaugurare si team-building, nu ne mai intelegeam om cu persoana. Nu cred ca cineva care nu a trecut prin asa ceva ar putea intelege tensiunea care se acumuleaza. Am cedat nervos dupa o zi de stat pe acopris, montat scanduri si batut cuie, in vant la 6 grd. Celsius

Dupa 2 zile am renascut cu aceleasi vise si idei in plus. That’s life !

Fiecare weekend de la deschiderea aerodromului a fost plin de prieteni si cred ca trebuie sa-i multumim Pr. Staret de la Man. Comana pentru vremea buna pe care am avut-o de fiecare data.

“Aeroclub Moto Fly Ro” a aparut pe Facebook pe la jumatatea lunii octombrie si ne consideram cel mai activ club in ceea ce priveste pozele din fiecare weekend.

Pe 8-10 octombrie am organizat primul Team-Building: zbor cu paramotorul, echitatie si concurs cu arme airsoft in padure. Bogdan Savu, colegul meu de MBA si-a supus echipa de IT-isti la senzatii extreme. Stiu ca am muncit zilele acelea si eu, si Marian, si Denisa, fetita lui Marian, si Victor cu Steluta, care s-au ocupat de masa si petrecere… nu prea stiam cum va fi, ca asa e prima data :) A fost excelent !

Pe 2 octombrie am inaugurat aerodromul. A fost ceva deosebit. Multi prieteni si colegi, muzica buna, mancare buna, distractie  100%. Nu a fost chiar perfect, nu am putut sa tinem orele de program… deci data viitoare mai corectam.

Pe 1 octombrie, noaptea, a fost montat panoul stradal de la aerodromul din Comana.

In saptamana dinaintea inaugurarii a fost un maraton total: Marian nivela pista, darama, construia, refacea drumul. Munca pe branci. Eu faceam prezentari, trimiteam invitatii, telefoane, email-uri, drumuri Bucuresti-Giurgiu pentru materialele publicitare.

Cu doua saptamani inainte de inaugurare, inca mai lucram la forma finala a siglei clubului. Aici ii multumesc Irinei, o prietena de-alui Gelu Frunza care m-a mai invatat cate ceva din Corel Draw.

Ca veni vorba…daca nu-l cunosteam pe Gelu Frunza, ma intreb oare prin ce alta forma l-as fi cunoscut pe Marian ? Cand i-am povestit dupa un timp lui Gelu despre proiectul de la Comana, a ras si a zis ca probabil trebuia sa ne cunoastem cumva si nu are legatura cu el….am retinut acest lucru, pentru ca este ceva in care cred: daca e sa se intample, se intampla !

Gelu este primul care a aterizat cu avionul la Comana, primul care a probat pista. Asa s-a nimerit :)

Pe 11 septembrie Marian a organizat la Giurgiu, ca in fiecare an, Cupa Dunarii la Paramotor. A iesit campion, pe un vant  care -a speriat pe ceilalti concurenti. Nu am fost acolo sa vad, priveam marea in Mangalia. Pentru evenimentul acesta am facut primele tricouri cu noua sigla a clubului.

Prima parte a lunii septembrie a fost dedicata proiectelor de finantare si sponsorizare si alergaturii aferente. Eram putin ingandurati, deoarece licitatia pentru aerodromul din Comana fusese amanata.

Tot in septembrie i-am cunoscut pe Cristiana si Dan de la GunShop. Niste nebuni frumosi. Am hotarat sa mergem impreuna cu proiectul Comana.

In august i-am cunoscut pe Victor si Steluta, doi soti deosebiti care au devenit prieteni de suflet. S-au implicat alaturi de noi in tot ceea ce am facut si gresesc sa vorbesc la trecut. Ei sunt un sprijin real pentru noi. Victor si Steluta au “Cafeneaua Neajlovului” din Comana si speram in curand si “Pensiunea Neajlovului”.

Prima licitatie s-a tinut la sfarsitul lui august. L-am lasat pe Marian cu dosarul de licitatie finalizat si am plecat in Macedonia (asta e alta poveste de la mine de pe blog). Am simtit repercursiunile stresului din preajma licitatie la factura de Orange – 700 lei romming-ul.

In iulie l-am reintalnit pe Marian, tot printr-o coincidenta si am vorbit pentru prima data  de acest proiect – “Aerodromul Moto Fly Ro Comana”.

Comments on: "The making of …" (1)

Leave a comment for: "The making of …"


five − 1 =